Bestellen
Kan ik ook producten bestellen die niet op jullie webshop staan?
We horen altijd graag als je suggesties of verzoeken hebt die jij graag in onze online fruitwinkel zou willen bestellen. Neem contact op via dit formulier. We kunnen niet 100% garanderen dat het product er direct komt, maar we gaan zeker kijken wat er mogelijk is.
Wat moet ik doen als ik technische problemen heb bij het bestellen?
Wat vervelend dat je misschien problemen ervaart met het bestellen! We snappen heel goed dat je je fruitschaal zo snel mogelijk gevuld wilt hebben met vers fruit! We proberen iedereen de beste winkelervaring te bieden in onze online fruitwinkel. Om alle functies zo goed mogelijk te gebruiken, raden wij aan om de nieuwste versie van uw browser te gebruiken. Mocht dit niet werken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wilt u een wijzigingen doorvoeren? Laat het ons telefonisch weten, dan kijken wij wat we kunnen doen
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Als de bestelling nog niet onderweg is, kan dat. Annuleren kan op werkdagen tot 17:00.
Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
Heb je al in je spam-map van je e-mailadres gekeken? Afhankelijk van welke mailprovider je gebruikt, wordt een email adres dat voor het eerst mailtjes naar je stuurt, soms geregistreerd als spam. Als we inderdaad in je spam-map zijn belandt, bevestig dan dat het e-mailadres van de De Fruit Connaisseur veilig is. Dan zullen onze mailtjes voortaan in je inbox belanden.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling heb voltooid?
Dan ontvang je binnen 48 uur een bevestigingsmail van je bestelling. Deze bevat de aangekochte producten, het aflever- op ophaaladres en de geselecteerde betaalmethode. Zodra je bestelling onze boerderij verlaat, krijg je een verzendbevestiging met de factuur en een track- en trace code om je fruitige pakket te volgen. Zo weet je precies wanneer je fruitpakket bij je thuis wordt bezorgd.
Waar komt jullie fruit vandaan?
Volle fruitschalen met vers fruit is wat wij het allerliefste zien! We streven ernaar om zoveel mogelijk appels en peren uit onze eigen boomgaard te leveren. Maar we werken ook graag samen met Nederlandse collega-telers die wij goed kennen en waarvan we weten dat ze dezelfde hoge standaarden hanteren als wij. Met hen maken we afspraken over smaak en versheid zodat wij jouw altijd van het beste fruit kunnen voorzien. Alleen waar het nog niet lukt, kopen we het fruit in bij collega-telers uit het buitenland. Ook met hen hebben we een goede vertrouwensband en maken we dezelfde afspraken over versheid, kwaliteit en smaak.
Welke garanties biedt De Fruit Connaisseur?
Pure smaak, versheid, kwaliteit en een eerlijke prijs voor jou én de teler. Dat staat bij ons voorop. Mocht je bestelling hier onverhoopt niet aan voldoen, laat het ons dan gerust weten. Dan zorgen wij dat het in orde komt.
We horen altijd graag als je suggesties of verzoeken hebt die jij graag in onze online fruitwinkel zou willen bestellen. Neem contact op via dit formulier. We kunnen niet 100% garanderen dat het product er direct komt, maar we gaan zeker kijken wat er mogelijk is.
Wat moet ik doen als ik technische problemen heb bij het bestellen?
Wat vervelend dat je misschien problemen ervaart met het bestellen! We snappen heel goed dat je je fruitschaal zo snel mogelijk gevuld wilt hebben met vers fruit! We proberen iedereen de beste winkelervaring te bieden in onze online fruitwinkel. Om alle functies zo goed mogelijk te gebruiken, raden wij aan om de nieuwste versie van uw browser te gebruiken. Mocht dit niet werken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wilt u een wijzigingen doorvoeren? Laat het ons telefonisch weten, dan kijken wij wat we kunnen doen
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Als de bestelling nog niet onderweg is, kan dat. Annuleren kan op werkdagen tot 17:00.
Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
Heb je al in je spam-map van je e-mailadres gekeken? Afhankelijk van welke mailprovider je gebruikt, wordt een email adres dat voor het eerst mailtjes naar je stuurt, soms geregistreerd als spam. Als we inderdaad in je spam-map zijn belandt, bevestig dan dat het e-mailadres van de De Fruit Connaisseur veilig is. Dan zullen onze mailtjes voortaan in je inbox belanden.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling heb voltooid?
Dan ontvang je binnen 48 uur een bevestigingsmail van je bestelling. Deze bevat de aangekochte producten, het aflever- op ophaaladres en de geselecteerde betaalmethode. Zodra je bestelling onze boerderij verlaat, krijg je een verzendbevestiging met de factuur en een track- en trace code om je fruitige pakket te volgen. Zo weet je precies wanneer je fruitpakket bij je thuis wordt bezorgd.
Waar komt jullie fruit vandaan?
Volle fruitschalen met vers fruit is wat wij het allerliefste zien! We streven ernaar om zoveel mogelijk appels en peren uit onze eigen boomgaard te leveren. Maar we werken ook graag samen met Nederlandse collega-telers die wij goed kennen en waarvan we weten dat ze dezelfde hoge standaarden hanteren als wij. Met hen maken we afspraken over smaak en versheid zodat wij jouw altijd van het beste fruit kunnen voorzien. Alleen waar het nog niet lukt, kopen we het fruit in bij collega-telers uit het buitenland. Ook met hen hebben we een goede vertrouwensband en maken we dezelfde afspraken over versheid, kwaliteit en smaak.
Welke garanties biedt De Fruit Connaisseur?
Pure smaak, versheid, kwaliteit en een eerlijke prijs voor jou én de teler. Dat staat bij ons voorop. Mocht je bestelling hier onverhoopt niet aan voldoen, laat het ons dan gerust weten. Dan zorgen wij dat het in orde komt.
Verzending / Levering
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven €50,00 worden gratis bij je thuisbezorgd. Bestel je onder dat bedrag, dan zijn de verzendkosten: €6,50
Welke leverancier komt mijn bestelling brengen?
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen door heel Nederland!
Een product ontbreekt, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat onze inpakker even niet goed heeft opgelet! Als er iets ontbreekt in een levering, neem dan even contact op met onze klantenservice. Laat ons weten of we het product opnieuw kunnen versturen of dat je liever je geld terug wilt krijgen.
Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen, wat moet ik doen?
Appels met peren vergelijken is natuurlijk niet te doen ;-) WIj doen altijd ons best voor een foutloze levering, maar heel soms kan het gebeuren dat we iets over het hoofd zien. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Stuur je deze gegevens mee? Dan kunnen wij het zo snel mogelijk afhandelen:
Welk artikel werd niet geleverd
Welk artikel werd in plaats van geleverd? Graag ontvangen we hiervan een foto.
Bestellingen boven €50,00 worden gratis bij je thuisbezorgd. Bestel je onder dat bedrag, dan zijn de verzendkosten: €6,50
Welke leverancier komt mijn bestelling brengen?
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen door heel Nederland!
Een product ontbreekt, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat onze inpakker even niet goed heeft opgelet! Als er iets ontbreekt in een levering, neem dan even contact op met onze klantenservice. Laat ons weten of we het product opnieuw kunnen versturen of dat je liever je geld terug wilt krijgen.
Ik heb het verkeerde product geleverd gekregen, wat moet ik doen?
Appels met peren vergelijken is natuurlijk niet te doen ;-) WIj doen altijd ons best voor een foutloze levering, maar heel soms kan het gebeuren dat we iets over het hoofd zien. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Stuur je deze gegevens mee? Dan kunnen wij het zo snel mogelijk afhandelen:
Welk artikel werd niet geleverd
Welk artikel werd in plaats van geleverd? Graag ontvangen we hiervan een foto.