Retourneren en klachten

Het retourneren van je bestelling

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. 

Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Voor het retourneren verzoeken we je contact op te nemen via ons e-mailadres: info@defruitconnaisseur (o.v.v. het ordernummer).

De Fruit Connaisseur vergoedt alle betalingen van de order, inclusief eventuele leveringskosten door de Fruit Connaisseur in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de klant de Fruit Connaisseur de herroeping meldt.

Tenzij de Fruit Connaisseur aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

De Fruit Connaisseur gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.
 

Klachtenafhandeling

Wij doen er alles aan om continu de kwaliteit van onze dienstverlening op peil te houden. Mocht je onverhoopt een slechte ervaring hebben met onze service of producten verzoeken wij je om ons te informeren. Wij streven ernaar om je klacht binnen 7 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht de klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, wordt je hiervan door ons binnen 7 dagen op de hoogte gebracht.

Je klacht kun je per e-mail of telefonisch aan ons doorgeven. 

E-mailadres: info@defruitconnaisseur.nl
Telefoonnummer: 06-20632910

Log in!